Greece


Bild: apollo.se

Ojojoj, vad jag var nära på att glömma det viktigaste av allt, solglasögon! Hur hade jag kunnat klara mig i två veckor utan mina Wayfarers eller mina aviators från H&M? Det hade varit illa... Well well, nu är allt packat och klart i alla fall, är riktigt stolt över min packning. Min rosa resväska går att stänga utan att man behöver sätta sig på den eller använda våld. Man brukar nämligen få göra det när jag har packat, men inte denna gång. Nu blir det endast två-tre timmars sömn innan jag ska gå upp igen, men det är det värt. Vårt plan går vid 8-tiden ifrån Landvetter, men mamma vill vara där ca två timmar innan så att man inte behöver att stressa. Denna gång ska vi åka första klass, något jag aldrig gjort förut och det ska bli lite spännande måste jag säga. Skönt att ha en egen incheckning i stället för att stå och vänta i en lång kö med en massa barnfamiljer, hehe.

Vi ses om två veckor igen!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Om du hinner läsa detta.

Ha det så bra nu gumman! Sola dig el negro nu och ha det underbart skönt med bara sol och bad och tänk inte på något annat är ha kul och umgås med din rara familj. PUSS OCH KRAM PÅ DIG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback