Gossip Girl-feber



Jag hade tänkt att bara kolla på ett avsnitt av Gossip Girl för att jag ville inte lägga mig för sent. Detta kunde jag dock inte hålla för att det blev så otroligt spännade så jag var tvungen att kolla på fler. Efter ett tag blev jag så inne i det så att jag kändes som en av dem. Kanske börjar få lite väl mycket Gossip Girl-feber? haha Efter ett tag kom även mamma in i rummet och kollade. Hur kan man motstå och inte göra det? haha
Nu har jag endast tre avsnitt kvar att se denna säsong, vilket känns både positivt och negativt. Positivt för att då kan jag se hur första säsongen slutar redan nu, men negativt då de kommer ta ett väldigt bra tag innan jag får se andra säsongen. De är ju i fullgång med att spela in andra säsongen nu.
Well well, man kan inte både äta kakan och ha den kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback