En riktigt härlig dag!

Det har varit en riktigt bra dag idag! Först så var Louise/ Lollo hemma hos mig, vi gjorde cupcakes, åt mat och kollade på Breakfast at Tiffanys. Åh, vad bra den filmen var! Jag kommer att tillägna ett helt inlägg åt den. Efter att jag vart med Lollo så åkte min moster Lotta och jag och tränade ett friskispass ute på Almenäs, väldigt skönt. Sedan jag kom hem nu har jag inte gjort så mycket. Har bland annat skrubbat kroppen som en tok och gjort hårinpackning. Jag brukar peela kroppen, men nu körde jag en rejäl omgång med en borste i stället, haha. Allt för att få en bra solbränna, haha. Självklart ska jag peela mig under tiden där nere. Jag vill ju ha med mig brännan hem, haha.

Nu så är jag nyduschad och insmord, härligt. Har jag bunkrat upp med ett stort glas vatten, honungsmelon och Gossip Girl. Ett stort tack till Anders som hjälpt mig att fixa VLC, vad skulle jag gjort utan den grabben? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback