Dagens...

Dagens fundering: På vad jag ska hitta på för trevligt ikväll
Dagens mående: Helt igen täpp i näsan pga pollen, men annars bra.
Dagens frisyr: Nedsläppt, men med luggen uppsatt med hårnål
Dagens smink: Rouge och ögonbrynskugga
Dagens klädsel: Svarta byxor upprullade, vit tee istoppad, svart kort jacka, svarta lack ballerina med silver nitar, sjal och Dior väska. Mycket svart...
Dagens händelse: Rea imorses, tagit vaccin samt haft en hel dag med underbara Anna.
Dagens vill ha: Ett hav att slänga mig i
Dagens inspiration: Hm...
Dagens saknad: Några av mina vänner i Stockholm
Dagens borde: Röja i min garderob...

Dagens köp: Svart Calvin Klein linne m. tillhörade trosor och en mönstrad Malene Birger klänning
Dagens mat: Färsk pasta med köttfärssås samt fika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback