Booktalk

Härom dagen läste jag ut "Alla var där" av Lauren Weisberger, som även är författare till Djävulen bär Prada. Boken rekomenderas skarpt, om man gillar chiclitt förståss. Eftersom jag läste ut den så var jag tvungen att låna en ny, även fast jag har flera olästa här hemma. Så jag drog med mig stackars Sandra till skolans bibliotek och lånade boken "Modellsommar" av Paulina Porizkova. Tror att boken är riktigt bra.
En av de bästa sakerna med sommaren är att man har tid att läsa böcker. På somrarna ligger jag gärna och plöjer igenom bok efter bok. Både min mamma och jag läser ut en rad olika böcker när vi är utomlands. Det är så otroligt avkopplande att ligga på stranden och läsa en bra bok. Böcker har alltid varit en stor passion, dock har man alldeles för lite tid till att läsa nu för tiden.

Förresten, har ni tips på någon bok som man verkligen inte får missa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback