Ät och njut!

Idag har jag ätit min ranson av godsaker för denna vecka! När vi fikade på Espresso House åt jag en choklad- och hasselnötsmuffins, som nästan är den godaste muffinsen jag ätit, till det drack jag en stor moccafrapino. Efter nästan hela muffinsen och halva frapinon måde jag ganska illa, men jag drack nästan upp hela ändå tillslut, haha. Så en liten moccafrapino hade räckt för min del.

Efter att jag fikat med mina söta vänner så mötte jag upp några av de andra tränarna i Flugan, Royal Cheer & Dance. Vi frossade i massa musik och sedan gick vi till Grand Hotel där två grymt duktiga tjejer hade en liten mini uppvisning för oss. De var ett år yngre än mig och verkligen grymt duktiga! De hade hittat på all koreografi själva och jag blev hur sugen som helst på att dansa.
Senare sedan gick några av oss och satte oss för att ta något att dricka och en efterrätt. Alla valde chokladmousse med jordgubbsgrej ovan på, kanon gott! Vi satt där ett bra tag Anna, Sanna, Ulle och jag. Jag kom inte därifrån förens kl. 22 och då började vi vårt möte kl. 18.30, haha. Det var i alla fall det mysigaste tränarmötet jag varit på.

Efter alla dessa godsaker som jag ätit idag så får jag väl ta mig en powerwalk eller en jogging tur imorgon innan jag träffar Louise, haha. Vi som ska ha Cupcake-dag och allt! Jag kommer att rulla fram på stranden nu i sommar, haha. Nej, skämt och sido jag behöver inte ha någon större ångest för att ha ätit en massa goda saker idag. Man ska äta gott och bara njuta, men lever endast en gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback