A day with Fanny!


Bild: Fanny på Café Viskan


Jag trodde att jag bara skulle vara hemma och dega hela dagen, men så blev det inte! Både söta Fanny och jag tyckte att vi var tvugna att göra något denna fina dag, så vi åkte och badade. Dock var det ganska kallt, även fast Fanny och jag inte är några badkrukor så tyckte vi att det var kallt, haha. Efter att vi badat åkte vi in till stan där det vankades ett Friskis och Svettis-pass i Stadsparken, vilket var ett av mina små påhitt. Till en början var båda ganska skeptiska, men det visade sig vara riktigt bra. Jag såg ut som en stucken gris i ansiktet efteråt, medan Fanny var lika gorgeous som alltid!

Imorgon så vankas det rea Jolina och då är det självklart att man måste gå dit! Kl. 05.55 står Elin och jag utanför portarna. Fanny skulle nog också haka på om jag inte missuppfattade det hela. Jag ska klargöra en sak och det är att jag endast går upp tidigt frivilligt när jag ska på rea eller ut och resa. Tänkte så att ni inte får för er att jag är morgonpigg, för då tror ni fel...

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vilken fin bild du hittade, haha! Mysigt var det igår. Jag vaknade aldrig av min klocka i morses :/ Knasade sig dock med pengar eftersom automaten tog mitt kort du vet. Puss på dig, hoppas du hittade något fint på Jolina!

Postat av: Bauhn

Va i helvete... om du faktiskt drog dit vid 05:55 så var du fan där när jag gick till bussen för att åka till jobbet ;o

2008-06-10 @ 18:22:37
URL: http://eljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback