Nu är det slut på lugnet

Nu är det slut på lugnet, jag är tillbaka igen! Vårt plan landade vid 16.50 på Landvetter, så jag har vart hemma ett tag. Det som har gjorts sedan dess har jag uppdaterat mig på olika håll bloggar, Facebook och via telefon med Fanny. Hade tänkt att ringa två till samtal, men vi pratade så pass länge så att det blir lite för sent, haha. Var ju tvungen att höra allt som hänt under de två veckor som jag varit borta! Det känns som om jag endast varit borta i en dag, men på ett annat sätt känns det som om jag varit borta jättelänge. Ja, man blir väl lite virrig efter att ha varit utan mobil, dator och tv i två veckor. Det har varit ganska skönt på ett sätt måste jag säga, men de två sista dagarna kliade de i fingrarna efter min mobil och min Facebook, haha.

Resan har varit helt fantastisk, så bered er på uppdatering med en massa bilder här i dagarna. Strax ska jag krypa ner i min säng, oj vad skönt det ska bli att få sova i sin egna säng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback