Tjejkväll som jag aldrig ville skulle ta slut


Lovisa, jag & Mickis

Var bara tvungen att lägga in en bild ifrån Mikaelas, Lovisas och min tjejkväll som vi hade ute i Saltis. Den kvällen var verkligen fantastiskt! Ni vet när man har en riktig feel good-känsla som spridit sig i hela kroppen och man vill aldrig att kvällen ska ta slut?
Vår kväll bestod av middag på Sayonara där vi åt otroligt god mat. Därefter satte vi oss på Aqua som ligger nere vid vattnet och tog varsin kaffe drink och en efterrätt, eller det var Lovisa och jag som gjorde det, hehe. Efter att vi spenderat flera timmar tillsammans promenerade vi tillsammans en bit hem. Lovisa cyklade hem till sig, Mickis gick hem till sig och jag gick hem till John där killarna spelade poker.

P.S. Mickis och Lovisa är lika snygga som alltid, medan jag gick direkt ifrån att ha badat i Johns pool. Det är orsaken varför jag ser lite halv sliten ut, haha. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback