Organisera mera!

Pratade nyss med Anton och Clare, vi pratade lite om den kommande veckan. Det visade sig nämligen att Clare ska vara hemma så jag ska sova en, två nätter hos henne. Resten av nätterna ska jag sova hos Anton, som är bestämt sedan tidigare. Åh, vad jag längtar nu! Jag kommer att krama om dem alla med en jättekram, minst sagt.

Igår satt jag och skrev ner en packlista, en ganska organiserad sådan. Gjorde en "tvättat" och en "ej tvättat" spalt och markerade sedan alla kläder som är tvättade med en rosa prick. Mina vänner som läser detta kommer säkert tänka "Åh, det är så typisk Emma", haha. Jag måste hålla koll på grejer och ha saker någorlunda planerat, annars så får jag lite ångest.

Next: Duscha, fixa med packningen och spela kort med Jesper och Johan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback