My fantastic friends

Så bra som jag hade det i veckan i Saltsjöbaden, bättre kunde jag inte haft det!
Om dagarna så var det konfapass som gällde och på eftermiddagen och kvällen var jag med killarna. Att umgås så mycket med mina bästa killkompisar som jag gjort var helt undebart. Bättre killar än dem finns inte! Lite av sakerna som vi hittade på var att bada ute på kobben, spela poker (jag spelade inte), bada i Johns pool, chilla hos Tobbe, käka på Jugges och en massa mer. Stackars Anton fick stå ut med mig hela veckan, haha. När vi inte umgicks med de andra så spelade vi Guitar Hero, kollade på film och bara snackade. På något sätt så känns det så lättsamt att umgås med killar, vilket jag älskar. Det var kul att träffa några av deras vänner som man tidigare bara haft namnet på, alltid kul att få se ett ansikte. Att jag var helt själv när jag umgicks med dem led jag verkligen inte av, snarare tvärtom! Även fast jag bara vart ifrån dem i 12 timmar så saknar jag dem lite smått redan. Då förstår ni hur mycket jag tycker om dem...


Kommentarer
Postat av: mowgli

åh... avundsjuk... saknar dig gumman:D glad att du haft en så bra fördelsedag!!! puss

2008-07-30 @ 16:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback