Mocca, moccachino, mocca latte



De två sista kvällarna på Karpathos var vi på det mysigaste cafét jag varit på. Cafét låg på själva "gågatan" i gick in dit för att vi tyckte att det va så mysig uteservering, men när vi kom in fann vi något mycket bättre! Om man gick till ändan av cafét så hade man hela havet framför sig och självklart slog vi oss ner där.

Jag som har en förkärlek till allt vad mocca, mocca latte och moccachino hete. Tog självklart en sådan. Om jag ska vara ärlig så smakar dessa nästan likadant, bara att de har olika namn. Dock känner man om den är välgjord eller inte. Den moccachinon som jag drack på det cafét var verkligen lovely! Det var en stor härlig kopp med en massa grädde och ovan på det chokladsås och smulor ifrån en brownie.

Det är inte konstigt att man längtar tillbaka då vädret bara är grått här hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback