Mamma & syskonen Wayfarer


Mamma och syskonen Wayfarer

Har suttit och lagt in en massa bilder på Facebook, så om ni är nyfikna får ni gå in där och kolla. Dock är inte alla bilder uppladga än. Även här på bloggen kommer det att dyka upp bilder, så don't worry! Här kommer första bilden och den är tagen näst sista kvällen på Karpathos, tycker att det är en riktigt fin bild. Synd bara att fotografen papi saknas.

Jag sitter fortfarande här i min sidenmorgonrock, illa. Jag borde egentligen vara ute i solen och steka för att behålla brännan min, men tyvärr blir det inte något sådant idag, tror jag. Jag ska strax hoppa in i duschen och om en liten stund kommer mamma och pappa och hämtar mig med mormors cab, nice!

Kommentarer
Postat av: Fannü

Åh, vad fina ni är! :) Har aldrig tänkt på att Johan är så lång!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback