Little sailor girl



Att vara kusin med mig är inte lätt vill jag lova! Jag småretas, kramas, kittlas och gullar mer än gärna! Carl och Arvid få stå ut med alla ovannämnda saker, men Thilda får bara stå ut med att jag pussar och gullar med henne, haha. Ovan har vi den lilla damen iförd mina solglasögon. I släkten har hon fått ta efter mitt smeknamn som jag hade när jag var liten, nämligen Buddha. Jag var väldigt rund när jag var liten och det är även lilltjejen. Men är det inte fantastiskt att se en välmående bebis?

Thilda får stå för kvällens outfit inspiration, haha. Hon har en marininspirerad jumpsuit, den lilla sötnosen. Dock blir det ingen jumpsuit för min del, men marininspirerat blir det! Sedan några år tillbaka har jag varit helt tokig i det och det håller i sig än. Marininspirerade kläder kan aldrig bli fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback