Last episodes



Igår kväll bunkrade jag upp med te och rostade mackor och kollade klart på de tre sista avsnitten av Gossip Girl. Åh, det var verkligen helt underbara! Måste nog faktiskt ta och säga att Gossip Girl är den bästa serien jag vet, den innehåller verkligen allt!

Om en timma ungefär så kommer Fanny hem till mig, det ska blir mysigt. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på för skoj, men det återstår att se. Ikväll ska min moster och jag träna ett pass på Friskis och Svettis i Stadsparken. Just nu öser regnet ner utanför fönstret, men jag hoppas att de blir bättre ikväll. Är riktigt sugen på att träna!




Kommentarer
Postat av: Bauhn

Jag såg nog dig träna, dock var jag inte så sugen på att vara med ;p

2008-07-07 @ 19:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback