Det börjar dra ihop sig!



Det börjar dra ihop sig till årets konfirmationsläger som jag ska vara ledare på, endast en vecka kvar. Det ska bli otroligt roligt att träffa alla igen, har saknat dem väldigt mycket! Känns obeskrivligt bra att veta att man har en vecka i Stockholm och två veckor i Strömstad framför sig. Det är en ny blandning av ledare i år, några nya har tillkommit och några gamla ska tyvärr inte vara med. Även fast vi inte är samma härliga gäng som förra året, så tvivlar jag inte på att dessa tre veckor inte kommer att blir bra.

Så om en vecka gott folk, så kommer jag säkert vara i fullgång med umgås en massa med mina vänner. Kan knappt bärga mig...

Kommentarer
Postat av: Fannu

Du ska inte sitta uppe så sent framför datorn när du jobbar Emma! ;) hihi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback