Dagen till ära skiner solen

Idag är det en ny dag med nya möjligheter, lite klyschigt jag vet, men det är sant! Klockan halv tio idag bar det ut på en promenad i skogen, väldigt mysigt faktiskt. Även fast promenaderna inte blir så långa, så är det skönt att komma ut en sväng. Dagen till ära skiner solen och är jag tacksam för! Man märker verkligen hur mycket vädret påverkar en, jag känner mig mycket piggare och gladare idag. Nu bär det av in till duschen, Linda kommer hit idag och då måste man ju vara lite fräsch, haha.

Kommentarer
Postat av: Diana

Hej! Länge sedan jag kommenterade :) Jag gick själv ut på promenad imorse i det fina sommarvädret och en sådan liten, enkel sak kan verkligen göra skillnad på ens humör! Hoppas du har en bra sommar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback