Birthday party


Mamma och pappa

Jag skulle vilja tacka mina älskade föräldrar för det fantastiskt mysiga födelsedags kalaset som de ordnade för mig. Det var verkligen kalas för hela slanten! Partytält på tomten, utsökt mat, balonger och mycket mer.

För er nyfikna så tänkte jag berätta lite vad jag har fått:
Parfymen Daisy ifrån Marc Jacobs
Mörkblå Longchamp portmonä
Blommig klänning
Dusch creme och body lotion ifrån Donna Chang
Nagellack
Trenchcoat
Rosa armband ifrån Tomas Sabo plus två berlocker
Mörkblå sminkväska ifrån Longchamp, som jag också kommer att använda som kuvertväska
Strumpor
Svart långklänning ifrån Twist & Tango
Pengar

Kommentarer
Postat av: Evelina

Stort grattis i efterskott!:D Jättevacker bakgrund du har också!^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback