14 juli

Jag är helt slut i mina fötter och i mina ben, men det har faktiskt varit roligt måste jag säga! Även fast jag är helt slut så hindrar inte det mig ifrån att träna idag. Om en timma så kommer min moster, som är min nya träningspartner, och hämtar mig för ännu ett härligt Friskis och Svettis-pass i Stadsparken. Är faktiskt lite små stolt över mig själv, för att om somrarna annars så brukar jag inte träna. Brukar gärna dra mig ifrån det, hehe. Denna sommaren har det varit tvärtom, har nog tränat en gång varje vecka, förutom när jag var i Grekland. En gång i veckan kanske inte är jättemycket, men det är bättre än inget! Nu på sommaren har man ju all tid i världen till att träna, så varför inte hålla igång kroppen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback