Vad utvisar kvällen?

Kycklingsalladen som jag gjorde blev sjukt god, om jag får säga det själv, haha. Även fast jag åt en rejäl portion så är jag sugen på mer. För att toppa detta skulle det inte sitta fel med lite Desperate Housewives avsnitt, har än så länge bara kollat på de första fyra, så jag har en hel del kvar. Antingen så kollar man på DH eller börjar med geografiarbetet som jag tänkt börja med idag, men det har inte blivit av. Det sist nämna låter inge vidare måste jag ju säga. Kanske skulle man skriva lite på arbetet och sedan belöna sig med några avsnitt av DH? Det låter lite bättre.

Det är nästan två veckor kvar tills arbete ska vara klart så det är ju inte världens panik, men när skolan drar igång så har man ju inte samma tid som man haft på lovet. För då ska man göra både det ena och det andra, sedan så har man ju inte bara det arbetet utan det kommer säkert en massa läxor också. Då är det ju riktigt skönt om man kommit en bra bit på vägen med arbetet så att man slipper sitta där sista två dagarna och ha panik. Har fått den paniken allt för ofta nu den senaste terminen. Det jobbiga med det hela är att ta sig i kragen och börja. När man väl gjort det så är det ju rätt lugnt. Jaja, kvällen utvisar vad som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback