Schema

Det blev som jag trodde, att jag inte pallrade mig upp tidigare i morses för att cykla. Inte heller cyklade jag efter skolan. Jaja, världen går inte under för det. Istället när jag kom hem fixade jag lite i mitt rum och efter det så sov jag några timmar, det var skönt. Det är verkligen helt underbart att ha slutat kl. 11.05 varannan fredag denna termin, men nu blir det ändring på det.

Sitter och kollar på det nya det schemat nu. Vi fick ett förslag på ett schema för denna terminen innan och det var verkligen hemskt! Vi gick sent på dagarna nästan varje dag, usch. Nu ser det i alla fall bättre ut.
Måndagarna har inte ändrat sig utan vi slutar klockan 14.05. Tisdagar slutar vi kl. 16.30, vilket känns väldigt surt. Dagen ser ut som den gjorde innan förutom att vi lagt till Religion som sista lektion. På onsdagar har vi lagt till idrott som sista lektion och slutar kl. 14.50 istället för 13.25. På torsdagar går vi till kl. 14.30, alltså en timme tidigare än denna termin, otroligt skönt! Fredagarna har förlängts med en timma, alltså går vi till 15.30.
Det nya schemat ska nog funka tror jag. Visst det är sämre än det vi hade denna termin, men bättre en det schemat vi egentligen skulle haft!


Kommentarer
Postat av: mowgli

vad har du för under schema skorpan?? jisses...

2008-01-12 @ 16:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback