Saknar allting

Har hamnat i en svacka där jag saknar allting. Jag saknar sommaren som var obeskrivligt mycket. Den var verkligen helt underbar på alla sätt och vis, en sommar jag alltid kommer att minnas. För att försöka bota saknaden så är väl inte det bästa att kolla igenom en massa bilder. Men vad ska man annars göra när mycket känns trist och grått? Titta tillbaka på bilder och återuppleva minnena får en att må lite bättre, även fast det ändå gör ont i hjärtat
Saknar min förra pojkvän något så otroligt mycket. Trodde jag kommit över honom helt, men där hade jag tyvärr fel... Jag saknar även Frankrike resan och allt som den innebar.
Sist men inte minst saknar jag många av mina vänner. Saknaden efter vissa av dem är så stor så att det gör ont. Skulle bara vilja strunta i allt och hoppa på nästa tåg till dem, för att snart orkar jag nästan inte mer.
Som tur är så har jag helt underbara vänner här hemma också som förgyller min vardag. Fick ett jättegulligt sms av Linda i dag och det förgyllde min kväll <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh så fint skrivet gumman! Saknar dig så OTROLIGT mycket!

Postat av: Sofia

Åh nu ska blogg.se börja krångla igen :( Ville ju bara få med ett litet

2008-01-17 @ 22:29:00
URL: http://goldenpearl.blogspot.com/
Postat av: Sofia

*suck* ska det vara så svårt att få publicera ett litet
♥ ??

2008-01-17 @ 22:30:02
URL: http://goldenpearl.blogspot.com/
Postat av: Sofia

haha äntligen! :)

2008-01-17 @ 22:30:23
URL: http://goldenpearl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback