Pluggplaner

Har just käkat lite frukost. Grovamackor med chevre och lite ringlad honung över går inte av för hackor!
Det som jag ska göra nu är att ta mig en dusch och sedan är det plugg som gäller. Usch, jag är inte taggad...
Det som ska göras är geografi och matte. Geografi arbetet ska vara inlämnat på torsdag, men jag har satt en deadline för mig själv och det är att jag ska vara klar på tisdag. Jag vill nämligen inte sitta sista dagen och göra något, det mår man verkligen inte bra av.

Min plan för idag är att jag ska vara klar med pluggandet till kl. 19, helst tidigare. Efter det sedan så ska jag kolla på DH. Har än så länge har jag bara kollat på de första fyra avsnitten, så jag har 19 stycken kvar. Hoppas att jag håller denna plan...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad har vi för Matte ? :S:S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback