Planer inför resten av veckan

Har nu lite bestämda planer inför resten av veckan. I morgon så ska jag fika med Fanny och på fredag ska jag till Göteborg. Cheerdans A dansarna ska åka ner till Göteborg för att de ska vara med på en uppvisning och då ska jag haka på, ska dock inte dansa. Linda och jag ska nämligen träffa den andra tränare som vi tränar miniminiorerna med och planera inför våren. Efter det så kommer jag nog att gå runt en sväng på stan och mysa lite.

Ska nog faktiskt ta att göra ordning mig för natten nu, ska ju trots allt gå upp tidigt imorgon. Jag hade väl inte tänkt att somna nu, men jag ska läsa en stund tror jag. Känner att jag vänt på dygnet helt, någon som känner igen sig? haha Igår så låg jag vaken i nästan två timmar för att jag inte kunde somna, somnade säkert vid halv tre. Sträckte mig efter min ipod i hopp om att den skulle ha batteri kvar. Tyvärr var det som jag trodde, den var stendöd. Så det blev inget lyssnande för mig, men efter många om och men så somnade jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback