Nostalgitrip

I förmiddags så kollade jag på filmen "Kalle Blomqvist - Mästerdetektiven lever farlig". Åh, vad jag älskade filmerna med Kalle Blomqvist när jag var liten! Det var verkligen en nostalgitrip att se på filmen igen. Kunde flera repliker och låten i slutet sjöng jag med på, haha. Mamma frågade: Kan du den här? Jag svarade stolt att det kunde jag, haha. Under filmens gång så stickade jag lite, har faktiskt kommit en bra bit på min halsduk, en halv meter ungefär.

Jag skulle vilja ta tag i mitt geografiarbete idag för att det skulle kännas otroligt skönt att ha kommit en bra bit på det nu när skolan drar igång på måndag igen. Tyvärr tror jag inte att jag kommer dra igång med det idag, men jag önskar att det vore så. Skulle kännas så otroligt skönt att nästan vara klar med det när skolan börjar.

Oj, vilket roligt inlägg det här blev då, eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback