Mamma ger kloka ord

Jaha ja, då var det måndag igen, veckans värsta dag för många tror jag. I dag står det som vanligt träning på schemat, men jag skippar faktiskt min träning i dag. Ska självklart iväg och träna miniminiorerna, men skippar cheerdansen. Hade först tänkt att gå en halv timma tidigare, men efter att pratat lite med mamma så kände jag att jag faktiskt struntar i den. Har en hel del att plugga denna veckan och jag känner att det inte riktigt kommer att gå ihop sig annars och jag vill inte stressa järnet. Mamma sa att hon tyckte att jag skulle tänka på mig själv och stanna hemma om jag kände att det behövdes. Jag är glad att jag har en mamma som ger mig så kloka ord! 


Kommentarer
Postat av: Fanny

Inte du heller nu? hihi, pratade med pappa nyss och han ska hjälpa mig med samhällskunskapen ikväll så det blir nog ingen dans ;/ vill ha braa nu på detta provet! eftersom vi inte ska tävla förrän maj så :p men men, alltid kul o träna men ibland tar pluggfan upp allt det roliga. Ses imorgon stumpi! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback