Lördag & Söndag

Jag brukar göra så att jag tar lördagen ledig och söndagen tillägnar jag åt att plugga. Denna helg kör jag så att jag pluggar lite i dag och i morgon. Det brukar bli annars att jag sitter hela söndagarna och gör nästan ingenting annat, så nu tänkte jag att om jag pluggar en del i dag (som jag redan börjar med) så behöver jag inte råplugga i morgon. Vid 12-tiden i morgon så ska mamma, Lotta och jag hem till morfars tjej Eva på smink/skönhets grej, det ska bli riktigt roligt! Så i morgon kommer dagen inte bara bestå av pluggande utan andra roliga saker också.

Vid klockan 18 i dag ska jag hem till Linda, vi ska fortsätta att planera inför miniminiorernas program. Det är mer planerande än vad man tror! Har egentligen inte alls någon tid till allt planerande eftersom jag har så pass mycket i skolan + andra saker som man vill hinna med när man inte behöver tillägna kvällarna och dagarna till att plugga. Planera inför miniminiorernas program måste ju göras eftersom det är DM om mindre än en månad och det är få träningar kvar, men jag kan ju inte påstå att jag känner mig taggad inför allt planerande. Planderade i tisdags också, usch... Det är verkligen mer jobb än vad man tror att träna en cheerleadinggrupp, framför allt om den ska tävla.
I alla fall så hade jag mycket hellre sett fram emot att bara vara hemma och fortsätta att mysa och sedan fortsätta att plugga lite till. Istället nu så måste jag ut i det blöta äckliga vädret och sedan åka buss och grejer.
Ja, som ni märker är jag inte taggad för fem öre, men det ska i alla fall bli kul att träffa Linda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback