Looking for a new handbag

Skolavslutningsoutfit
Denna bild har visats några gånger här på bloggen, men det är den enda bilden på min älskade Mulberry väska.

Hela hösten har jag varit sugen på en ny väska och är det fortfarande. Har letat och letat, men inte hittat någon som fallit mig i smaken. Jag har ju min älskling, Mulberry väskan, men jag vill ha en annan. Egentligen så har jag alldeles för många väskor, men måste variera sig, eller hur? Jag har funderat på en Longchamp ett bra tag och är fortfarande sugen på en. Ska vänta till våren och om jag inte har hittat någon väska då, så funderar jag på att faktiskt slå till på en Longchamp. Det svåra är ju bara vilken färg och modell man ska välja. Jag har funderat på den klassiska modellen, men ej vilken storlek. Den väskan som jag spanat in där ifrån är svart och brun. Om jag köper den svart bruna så matchar den min Mulberry plånbok och det är ju inte fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback