Let the sunshine!

Sunshine
Bild: Tagen i Strömstad i somras

Åh, vad underbart det är när skolen skiner, det var alldeles för längesedan den sken sis! Man märker så himla tydligt att man får mer energi och blir på bättre humör när solen skiner. Tyvärr blåser det väldigt mycket, men annars så skulle jag nog faktiskt tagit mig en promenad i dag.
Istället för en promenad har jag röjt lite i mitt rum. Tyvärr har jag varken hittat berlocken eller mina Havaianas, men min iPod-laddare hittade jag i alla fall, alltid något. Har röjt lite i garderoben också, så nu är det mycket bättre ordning där. Än så länge har det alltså varit en fixar dag. I kväll ska vi hem på middag tillen av våra grannar, det ska bli trevligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback