Känner av att man pluggat

Usch, nu börjar jag bli riktigt seg känner jag. Större delen av dagen så har jag suttit med geografi arbetet. Självklart så har jag tagit några pauser, annars skulle jag inte klarat mig. Har faktiskt fått gjort väldigt mycket och nu har jag inte så mycket kvar. Har diskussionen och några små delar kvar, sedan är jag klar. Känns riktigt skönt att ligga bra till. Hade tänkt att hinna med att göra matte idag också, får se hur mycket jag orkar och hinner. Ska försöka att få gjort lite i alla fall.

Skrev nyss upp en veckoplanering, vilka läxor vi har och så. Då insåg jag att på torsdag har vi sanslöst mycket saker. Geografiarbetet ska vara klart, engelska glosor + svara på frågor till texten och sedan historia redovisning. Jag är nämligen med i den sista gruppen på historian, så jag tror inte att min grupp hinner redovisa på tisdag och därför blir det på torsdag. Både positivt och negativt.
Måste lägga upp en bra strategi när jag ska göra läxorna denna veckan, så att jag inte har alla saker att göra på en dag.

Snart kommer Johan och pappa hem från Johans hockeymatch och då blir det söndagsmys med kladdkaka och te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback