Julen städas ut

Ligger och knaprar i mig en polkagriskäpp, vi håller nämligen på att slänga ut granen. Städa ut julen gjorde mamma redan för några dagar sedan. Det enda som är kvar är min minigran, men den ska bort nu med.

Hittills i dag så har jag inte gjort så mycket. Har upptäckt att på den bärbara datorn som vi fått av skolan finns den Photoshop. Jag har velat ha Photoshop en längre tid, men saken är den att nu när jag väl har det fattar jag inte ett smack. Jag vill kunna göra en massa fina kollage, men eftersom jag inte vet hur man gör så är ju det lite kört, haha.

Nu snart så kommer Lotta, Tilda, Calle och Arvid. De ska komma hit på middag, det ska bli mysigt. Jag ska gosa en massa med Tilda, hon är urgullig! På mindre än en vecka har jag träffat henne snart tre gånger, det är inte dåligt. Förra gången hon var här fick hon en massa söta kläder. Bland annat två klänningar från mitt favoritmärke, Ralph Lauren. Har bilder på klänningarna, så de kan jag visa imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback