Inte köpa något mer svart på ett tag

Sådär, nu är jag klar inför middagen. Inviger min nya ljus turkosa tröja och till den har jag svart kjol + svarta strumpbyxor. Har till och med målat naglarna kvällen till är, blev ett ljus rosa med prälemoskimmer, ganska diskret.

Var med mamma igår och kikade efter en tröja till henne. då blev det att jag också fick en. Den turkosa som jag fick är långärmad, ribbad och med små knappar fram. Den är riktigt skön! Mamma köpte en likadan fast i marinblå. Först var jag inne på en vit, men sedan blev det denna. Kände att det är roligare med någon färgglad. Har bestämt mig för att inte köpa något svart nu, kanske någon enstaka grej, men inte mer. Visst svart är otroligt snygg, men det blir lätt att man fastnar i träsket och bara använder det. Innan hade jag nästan inget svart, men nu det två senaste åren har det blivit mer och mer. Det jag tänkt nu i alla fall är att sikta på fräscha vår och sommar kläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback