Inspirera varandra

Som ni säkert märkte i det föregående inlägget, så var mitt humör inte det bästa på morgonen. Resten av dagen blev i alla fall bättre. Röjde runt i skolan med Sandra, Elin och Fanny, skrattade och flummade runt en hel del, haha.
Fick tag i Linda i matsalen, så efter skolan bad det av hem till mig och fixade miniminiorernas program. Det tog tid, hon åkte inte hem förens vid 20-tiden, men roligt hade vi. Pratade med söta Clare en stund efter att jag följt Linda till bussen.

Jag måste bara säga att jag är så jävla(ursäkta svordomen) imponerad av Sandra! Vet ni vad tjejen går upp och gör klockan 05.45? Jo, hon går upp och springer innan hon ska gå till skolan idag! Jag blev själv otroligt taggad på att också göra något liknande, men tyvärr känner jag mig själv för väl så att jag kommer aldrig orka pallra mig upp då. Jag är så otroligt trött på mornarna. Fick mig en idé att jag kanske skulle ta och cykla 5 km på vår motionscykel i morgon innan jag går till skolan. Det låter inte helt fel. Undra bara om jag väl gör så att det skrider till verket... 
Har inte tränat sedan den 3 december eller något, så jag känner att jag måste ta tag i det. Har ätit lite för mycket godis det senaste. Senast jag stoppade i munnen var en plopp, usch får bara ångest jag tänker på det! Som tur är drar dansen igång på måndag, då blir det hårdträning fram till DM!
Tänk att man kan inspirera varandra så mycket!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha Sötnos :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback