Guitar Hero skills

Johan köpte Guitar Hero 3 i dag och han blev imponerad av sin syster vill jag lova, även fast mina Guitar Hero skills nästan är obefintliga! Men man tackar väl bara och tar emot, eller hur? haha Det är andra gången jag spelar Guitar Hero, men måste säga att det är riktigt kul. Första gången jag testade det var i början av september, då jag var tillsammans med min dåvarnade pojkvän, Paul. Han är grymt duktigt på Guitar Hero! Han frågade om jag ville testa. Först var jag tveksam, men sedan så sa jag ja. Det gick inte så bra i början, höhö, men sedan så blev det lite bättre. Han syster gav mig några tröstande ord och sa att det var svårt i början och att det var samma för henne, då kändes det bättre. Men vi fick många goda skratt i alla fall, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback