Göteborg eller Stockholm?

I dag har jag tillbringat hela dagen i Göteborg vilket har varit kul, men jag måste säga att jag gillar Stockholm mer. En av anledningarna är väl att jag inte hittar så bra i Göteborg, i Stockholm hittar jag i alla fall ganska bra, haha. Jag överträffade faktiskt mig själv lite idag när jag hittade till butiker som tjejgänget och jag besökte i våras, haha. Var och kollade i en hel del olika butiker, men det enda som jag fick med mig hem en var en rengöring till ansiktet från Lush, hoppas på att den är bra. Glömde förresten att berätta igår att jag fyndade en kjol på MQ. Det är en svart kort ballongkjol med vita små prickar och en rosett fram. Lite mer "fest kjol", men jag kommer att använda till vardags också. Till kjolen hade jag tänkt att ha min cashmeretröja från Paris nu i vinter eller till min body med rygguringning i vår och sommar. Åh, vad jag längtar efter vår och sommaren, men ändå så längtar jag riktigt mycket tills vi åker till Sälen! Det är rätt mysigt med lite snö och kyla trots allt, men om det regnar då vill jag inte vara med längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback