Gossip Girl

Gossip Girl

Åh, vad jag älskade Gossip Girl i tisdags! Har läst den första boken, så man kände igen sig, även fast man glömt av lite. Känner att jag redan helt fast i serien, även fast det bara gått ett avsnitt. Det är precis sådana här serier som jag älskar!
Direkt efter att ha sett första avsnittet så ringde Lollo mig, hon är för skön den tjejen! Vi båda var verkligen helt saliga. Det är inte bara Lollo av mina vänner som älskar det även Sandra, Clare och Fanny är det. Fanny kunde inte hålla sig till nästa vecka så hon laddade ner andra och tredje avsnittet, så nu har jag också dem! Jag kan knappt bärga mig tills jag lägger mig i sängen ikväll och kollar på dem!

Innan dess så ska jag göra matte och spanska, ska ta tag i det redan nu så att man får det överstökat.

Kommentarer
Postat av: Diana *^¤

Den där Dan är bara liite snygg!!

Postat av: Diana *^¤

Ja, och inte bara det! tishan är av ekologisk bomull och sprider ett budskap! Helt sjukt bra tröja!

Förlåt, jag är lite överglad för tröja, haha, men den är så bra!

2008-01-31 @ 21:00:07
URL: http://www.my-wineglass.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback