Fram flyttat

Klockan är 16.18 och det är fortfarande ljust ute, härligt. Vi går mot ljusare tider nu!

I morgon skulle vi egentligen ha ett prov i samhällskunskap, men vår lärare sa idag att om man ville fick man göra det nästa vecka. Jag brukar välja att få avklarat prov och så så fort som möjligt, men denna gång känner jag natt jag väntar en vecka. Förra veckan skulle det stora geografi arbetet in och en rad andra läxor. Så jag har varken haft tid eller ord, framför allt ork till att börja plugga till detta provet i tid. Därför kände jag att då tar jag denna chansen och gör det nästan vecka och har kunnat plugga ordentligt. Istället för att rå plugga idag. Löjlig som jag är så frågade jag om det blev något minus om man gjorde det nästa vecka, men det blev det inte och då blev jag mer bestämd över att jag ska göra provet då ;)

I kväll är det träning som gäller, har inte riktigt ork, men jag vet att när jag väl kommer dit så blir det kul.


Kommentarer
Postat av: Fanny

bara tänk åk dit sen blir allt bra :D det är ju så skoj när man väl är dä, vi ses där borta

Postat av: fanny

mitt hjärta kom inte med,haha (L)

2008-01-21 @ 17:51:18
Postat av: fanny

mitt hjärta kom inte med,haha (L)

2008-01-21 @ 17:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback