Förvirrad

Jag är helt förvirrad nu. Nyss så skrev min förra pojkvän till mig "Hej snygging". Grejen är den att vi knappt pratar med varandra längre, därför gjorde det de hela så förvirrande. Först trodde jag att han skojade eller att någon kompis skrev, men så var inte fallet. Vårt samtal blev inte så långt, men vi sa att vi skulle höras och börja ta upp kontakten igen, eller något liknande. Jag vet inte, men på något sätt nu så känns det som om vi faktiskt kommer att göra det, i alla fall mer är vad vi gjort de senaste månaderna sedan vi gjorde slut.
Den senaste tiden så har jag saknat honom väldigt mycket, men jag vet inte hur jag känner nu.
Känner mig jätteförvirrad...

Kommentarer
Postat av: Clare

Oj herregud gumman, glöm inte att ringa mig på söndag!! du måste berätta allt då!

2008-01-30 @ 20:53:30
Postat av: nästanstorasyster

men lilla hjärtat vad orolig jag blir då jag läser din blogg. du tar väl inte ut dig? du är alldeles för snäll och har på tok för höga krav på dig själv så du får inte glömma av att andas. det gjorde jag och det har jag fortfarande ont av. nästa gång vi är inne på msn samtidigt kommer jag hugga dig och då vill jag att du bara pratar och klagar av dig allt, ok? var rädd om både dig och hjärtat. pojkar är luriga varelser. pusspuss

Postat av: Diana *^¤

Ja, och inte bara det! tishan är av ekologisk bomull och sprider ett budskap! Helt sjukt bra tröja!

Förlåt, jag är lite överglad för tröja, haha, men den är så bra!

2008-01-31 @ 20:59:25
URL: http://www.my-wineglass.blogspot.com
Postat av: Diana *^¤

oops, fel inlägg ;)

2008-01-31 @ 20:59:46
URL: http://www.my-wineglass.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback