Facebook, hjälper till när man behöver

Yaaay, nu har det fixat sig med min Facebook. Har nämligen vart lite strul med den. Som ni vet så ska man ju välja vilken skola man går i och den gymnasieskola jag går på har inte haft ett network innan, men nu så finns det. Så tidigare så har jag bara slumpvis tagit en skola och nu stod det härom dagen att jag var tvungen att bli godkänd av skolan för att annars skulle min Facebook läggas ner. Paniiiiik, var min första tanke då eftersom jag är sån Facebook nerd. När jag nu skulle byta till min rätta skolan så gick det inte att byta till den för att jag hade ändrat för ofta. Så i måndags slängde jag iväg ett mail till Facebook om det och vad tror ni att jag fick för mail idag? Jo, de på Facebook hade fixat till Bäckängsgymnasiet nu och det enda som behövs är att en vän på skolan ska bekräfta detta inom 60 dagar. Så jag väntar bara på det, sedan är allt löst. Trodde aldrig att de skulle svara på mailet eller att de skulle fixas, men nu vet jag att Facebook verkligen månar om sina medlemmar och att de hjälper än till. Blev positivt överraskad! Så nu är min Facebook räddad och jag känner en enorm lättnad. Har gått och tänkt på detta enda sedan i måndags och har inte kunnat släppa det. Jag är en sån som har svårt att släppa grejer. Det spelar ingen roll vad det är för sak, men jag har ändå svårt att släppa det. Som den här lilla Facebook grejen, hur konstigt låter inte det att man inte kan släppa det? Haha, jaja nu är allt frid och fröjd i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback