Ett nytt år med nya möjligheter!

Kvällen igår var riktigt rolig! Först så var jag på en middag med några tjejer, vi var åtta stycken. Den enda som jag kände riktigt bra var Fanny, men kände även hennes kompis Maja lite halvt. Vi hade i alla fall väldigt roligt! Kul att träffa lite nya människor. Vid 23-tiden tog vi bussen ner till stan och gick till Vattentornet, där stötte jag på några old, old friends vilket var väldigt roligt!

Jaha ja, då var det ett nytt år, 2008. Känns kul att man har ett helt nytt år framför sig, ett nytt oskrivet kapitell helt enkelt som man kan göra vad man vill med. Ett nytt år med nya möjligheter! Jag tänker göra 2008 till ett riktigt bra år, ska försöka i alla fall! 2007, var ett helt underbart år och jag hoppas på att 2008 blir minst lika bra!

Senare ikväll kommer en resumé av 2007, be there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback