Dreams

Nu på det senaste så har jag börjat att drömma hej vilt om nätterna, det blir den ena kansiga drömmen efter den andra.
En natt drömde jag om att mamma hade varit i Paris och hälsat på Lollos syster Elisabeth som har flyttat dit. Hem kom mamma sedan med en Gucci sjal till mig.
Helt knepigt eftersom mamma inte ens träffat Elisabeth. Det där med Gucci sjalen var ju inte helt fel, men jag vart väldigt besviken när jag vaknade upp och insåg att jag inte hade någon sådan sjal, haha. Antagligen så drömde jag väl om det eftersom min nära vän Clare har en grymt snygg Gucci sjal och jag vill ha en likadan.

Mer om de andra drömmarna efter teatern eller imorgon, för nu ska jag fika snabbt med mami och papi innan jag åker ner till stan för att se teatern.


Kommentarer
Postat av: mowgli

de va la fasiken va du ska drömma om mig XD
XD Kommer du ihåg derömmen om mig du haed i typ 7:an som resulterade i en sång, (som alltid) om jag inte minns fel så gick den någåt i stil med "lollo springer naken, och visar hela baken"...
pussar

2008-01-11 @ 09:55:22
Postat av: Emma

Det är självklart att jag kommer ihåg den! :D Vi går ta och träffas snart hörrö du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback