Done!

Skönt, alla läxor för denna veckan är avklarade! I engelskan hade vi några verbövningar och de var jag tydligen redan klar med. Ändå så gjorde jag det sista som kallades "The real test" ytterligare en gång. Hade skrivit det kladdigt så jag tänkte att jag skulle skriva om det för jag trodde att jag inte riktigt var klar. När jag bara har två stycken meningar kvar upptäcker jag att jag redan är klar med alla, smart dra. Aja, lite extra övning är ju aldrig fel.
Det som jag bara behöver göra resten av denna vecka är geografin som ska vara inlämnad nästa vecka.

Ett helt inlägg som läxor, det är minsann illa. Detta måste det bli ändring på, skolan får inte ta över mitt liv, haha. Även fast den ibland gör det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback