Blommig snö?

Det har varit full rulle hela dagen idag måste jag säga. I morses bar det av på rea med min bästa shoppingpartner, nämligen min mamma. Vid halv åtta kom jag hem igen och det jag hade med mig i påsen var en blommig Tommy Hilfiger klänning. Har en annan blommig klänning ifrån Tommy Hilfiger som jag fick i födelsedagspresent, den har jag trivs jättebra i och tror att jag kommer göra det i denna också! Jag hittade en hel del saker som jag var inne på att köpa, men sedan så använda jag tänket "är detta något jag vill använda i sommar?". Då sorterades det mest bort, förutom klänningen. Har läst på flera ställen att blommigt kommer att slå stort i vår och sommar, så det passade utmärkt med att jag köpte en blommig klänning.

När jag varit hemma och sovit i två timmar så mötte jag gulliga Fanny i stan och vi tog en fika, alltid lika kul att träffa henne. Vi brukar ju ses varje dag i skolan, så det känns lite små konstigt att inte träffa henne, Elin och Sandra varje dag, men snart blir det som vanligt igen.

Håller på att mysa för fullt här hemma nu vi har tänt en massa ljus och en brasa. Efter att pappa, mamma och jag hade handlat så gick jag och pappa hem istället för att ta bilen. Det var riktigt skönt med en liten promenad.
Som ni säkert inte missat så har det kommit snö, det är inte så mycket, men det räcker till! Tycker att det är riktigt mysigt. Det är väldigt kallt ute och vinden riktigt biter i kinderna, nästan som det brukar vara i fjällen. Åh, vad jag längtar tills familjen åker till Sälen vecka 7!

I morgon bär det av till Göteborg, det ska bli trevligt. Tyvärr så måste jag gå upp tidigt, jag är verkligen ingen morgonmänniska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback