Ångest, ångest, ångest!

Jag brukar oftast ha otroligt bra koll på var jag har mina saker, men nu är det två saker som jag har panik över att jag inte hittar. Det första är mina underbara flip flop från Havaianas. Jag vet att jag hade med mig dem hem från Strömstad i somras. Senaste gången jag vet att jag skulle använda dem var en vecka efter att jag kommit hem från Strömstad och skulle till Stockholm. Jag hade nämligen fått världens skoskav och kunde knappt ta på mig några skor, så jag tog med mig dem upp. När jag väl skulle använda dem så hittade jag dem inte och lånade istället Tessans flip flops. Måste komma ihåg att ta med dem nästa gång jag åker upp! I alla fall, sedan dess så har jag inte sett röken av dem. De finns inte där vi har alla våra andra skor, så jag undrar vart de tagit vägen. Har verkligen ångest, usch.

En annan sak som jag inte vet vart den är, det är en av mina Tomas Sabo berlocker. Det är ett väldigt fint kors som jag fick i konfirmationspresent, därför gör det hela saken ännu värre. Jag brukar ha stenkoll på mina berlocker, har alltid dem i de små påsarna man får med. När jag på julafton skulle ha den berlocken så hittade jag den inte. Har letat, men utan något resultat. Ångest, ångest, ångest...

Jag som har svårt för att släppa saker kan verkligen inte släppa att jag inte vet vart dessa saker befinner sig. Jag måste ta tag och leta efter dem någon dag, nästan redan imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback