9 januari

Jag slängde ihop ett inlägg igår och när jag skulle posta det så krånglade det självklart och allt försvann.

De senaste dagarna har jag träffat min lilla kusin Tilda två gånger, hon är för söt hon! Älskar gosa en massa med henne, minns när jag bar runt och myste med Leo när han var mini. Nu har ju han gått och blivit ett och ett halvt år, men han är fortfarande lika mysig! Han är så sjukt rolig ibland. Åh, vad jag saknar den lille pysen, Tessan och Henke också för den delen!  I går när jag gick hem från bussen så kände jag att jag måste höra av mig till dem och fråga hur de mår och har det.

Gick min tredje dag i skolan idag och det var väl inte det roligaste, men det funkar. Utan Elin, Fanny och Sandra vet jag inte hur jag skulle klara mig, haha. Vi har börjat komma ikapp med allt snack som man missat på lovet, men vårt nyårslöfte (också mitt enda) var att vi skulle prata mindre på lektionerna. Inte för att någon har sagt till oss, utan mer för vår egen skull, haha. Under en dag med de tjejerna så får man många goda skratt!
Den här veckan är det ganska så lugnt med läxor. Vi hade spanska tills i dag, engelska tills i morgon och matte tills på fredag. Det är inte så stora läxor så det är chill. Har redan gjort spanskan och matte, så jag ska bara ta tag i engelskan nu. Fast den har jag nästan gjort allt på. Känns skönt att ligga bra till redan första veckan, det är så himla skönt när man är klar med något flera dagar innan det ska in.

I kväll så ska vi på teater, Trettondagsafton, hoppas på att den är bra. Elin sa att den var ganska så bra så jag litar på henne.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag litar också på henne annars blir jag icke glad haha skojja:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback