14 timmar sömn

I går kväll gick jag och lade mig klockan tolv, vet ni när jag vaknar nu i dag då? Jo, klockan två! Det är helt galet, börjar ju undra hur mycket sömn jag egentligen behöver, haha. 14 timmar är nog lite väl mycket... Fick faktiskt lite panik när jag vaknade och insåg att jag sovit så länge, då har ju hela förmiddagen gått åt till...ingenting. Måste väl erkänna att det är väldigt att skönt att sova länge, men i måttliga mängder kanske? haha I morgon ska jag inte sova så länge, det är en sak som är säker, haha.

Nu ska jag hoppa ur min morgonrock och ta en välbehövlig dusch, sedan får vi se vad jag hittar på. Varken mamma, pappa eller Johan är hemma nu för att Johan har hockeycup, så jag har huset helt för mig själv, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback