Tillbaka blick

Sitter och lyssnar på radiokanalen "Studio 107,5" där de spelar låtar från 70- och 80-talet på webben. Känner riktigt nu hur det rycker i mina dansnerver nu, i morgon ska det dansas som aldrig förr!

"Studio 107,5" är faktiskt en av mina favorit radiokanaler, tyvärr sänds den inte här hemma, men när jag är i Stockholm passar jag jämt på att lyssna på den. Minns i somras när jag var där. Henke och jag hade suttit uppe ute på deras balkong och pratat ändå tills klockan 6 på morgonen. Medan vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord lyssnade på vi den kanalen och under nattens gång kom den ena sköna låten efter den andra. 
På förmiddagen sedan när jag vaknade så var bland det första jag gjorde att sätta radio. Så där satt jag på deras balkong ute i solen, åt frukost, läste Elle som jag fått av Tessan och lyssnade på "Studio 107,5". På eftermiddagen sedan så var det dags att åka ut till Saltis. Åh, jag minns verkligen den dagen som igår! Om man ändå kunde spola tillbaka tiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback