Såhär ser min vecka ut

Såhär ser resten av min vecka ut:

Tisdag: Thilda och Lotta kommer hem på fika, plugga spanska(kanske matte) och kolla på Gossip Girl.
Onsdag: Spanska glosor. Träna min dansgrupp 17.30-18.30, sedan en idrottskola 18.30-19.30 och plugga spanska
Torsdag: Plugga spanska
Fredag: Spanska prov och matteläxa. Antagligen fest på kvällen
Lördag:
Söndag:

Läxorna vi har är:
Referat [x]
Läsa igenom en engelsk novell [x]
Spanska glosor []
Matte []
Spanska prov []

Känns skönt att inte ha överdrivet mycket att plugga denna vecka. Det ser kanske ut som vi har en hel del, men de läxor vi har är inte så ansträngande och det tackar jag för. Dock har vi ett spanska prov, men det ska inte bli några problem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback