Resumé av dagen som inte blev som jag trodde

Dagen som jag trodde skulle bli lång och jobbigt, blev inte alls det. Vi slutade en timma tidigare, vilket jag var väldigt tacksam över. När vi slutat så mötte jag upp mamma, mormor, Lotta, Thilda och Arvid i stan. De checkade in bok rean och sedan gick vi och fickade. Efter det sedan när mormor gått tog vi en snabb sväng på stan och sedan bar det av hem till oss. Väl hemma sedan så bakade mamma scones, så vi fikade och myste lite. Jag kollade även på Gossip Girl medan jag åt scones och drack te, mysigt värre. Tyckte att dagens avsnitt var riktigt bra och det kändes väldigt långt! Någon annan än jag som tyckte det?
Jag har även hunnit med att göra matteläxan som vi har tills på fredag, känns skönt att ha den avklarad.

Dagen kan resumeras som en mysig dag med nära och kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback