Otroligt mysig fredag!

Åh, det var verkligen en toppen mysig kväll! Thaimaten var otroligt god och filmen var väldigt bra, lite plötsligt slut bara, men annars så var den bra. Var verkligen jättekul att träffa Anna. Sedan vi inte går i samma cheerleading och dansförening längre så träffas vi inte lika ofta, vilket är synd. Men när vi träffas så tar vi minsann ikapp allt vi missat!
Börjar bli mer och mer taggad inför imorgon, jäklar vad det ska dansas då!
Problemet är bara vad jag ska ha på mig. Funderar på att ha mina svarta jeans med hög midja, men längre än så har jag inte riktigt kommit. Jag har mina små funderingar, men är ändå inte helt hundra. Tror att familjen skulle ta en sväng på stan imorgon, så det löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback